vineri

Filmul de joi 3

Am incheiat seara de joi cu o comedie care sa imi aduca somnul, nu de plictiseala, ci din cauza orei tarzii la care m-am apropiat de pat :).

Tooth Fairy este o productie 2010. Cand am vazut cum se numeste, ma asteptam ca Zana Maseluta sa fie o frumoasa femeie, insa, acum cred ca daca aveam dreptate filmul isi pierdea din savoare :).

Thomson un binecunoscut jucator de hochei, este Zana Maseluta la propriu si la figurat :)). Imi amintesc si eu povestea conform careia in momentul in care iti cadea un dintisor, trebuia sa-l pui sub perna ca sa vina Zana Maseluta, noaptea sa ti-l ia de sub perna :).

Zana Maseluta se confrunta cu multe incercari, care-l desparte de fiinta iubita si il face sa para cel putin nebun in fata oamenilor:), insa ei nu stiau ca Thomnson avea o misiune grea de implinit ;).

Filmul a fost o reala placere si cred ca va placea tuturor, copiilor mari si mici :).
Vizionare placuta si filme cat cuprinde! :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu