sâmbătă

Filmul de vineri 2

E trecut bine peste miezul noptii, insa nu vreau sa las filmul asta fara cateva cuvinte aici pe blog! Am reusit sa vad Taken. Da, in sfarsit am reusit! :D. Mi-a fost recomandat de multa lume si ma bucur ca am dupa n opinii, am dat curs vizionarii.

In momentul rapirii celor doua tinere, m-au trecut fiorii si eram aproape sigura ca voi termina prin a opri filmul :). Am continuat sa ma uit :) si bine am facut, chiar daca au exista destuleee momente de tensiune maxima:).

Un film extrem de dur, cu situatii limita, insa, totodata si o lectie de viata!
Un tata disperat isi cauta fiica rapita de mafia albaneza. A fost o lupta crunta cu multitudinea de piedici ce le-a gasit in drumul spre salvarea lui Kim!

Dar dragostea de parinte invinge orice, orice parinte care-si iubeste copilul este capabil de orice sacrificiu atunci cand vine vorba de propriul copil! Nu conteaza ca te expui unor pericole extrem de mari, nu conteaza ca esti ranit sau ca trebuie sa ucizi pentru a avansa in lupta cu timpul si cu propria frica pentru a reusi!

Merita sa vizionati o lupta crunta pentru supravietuire si salvare din mana traficantilor de carne vie! O poveste cutremuratoare, inspaimantatoare poate, dar care merita fiecare din cele aproape 94 de minute :)

Vizionare placuta si filme cat cuprinde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu